3ήμερο Σεμινάριο Νοέμβριος 2016

18/19/20 Νοεμβρίου 2016 

Θα γίνουν δυο αλληλοσυμπληρούμενα σεμινάρια στην Εύβοια 89χιλ από την Αθήνα

Μνημοτεχνικής και Χορτοφαγικής Ωμοφαγίας

Η Μνημοτεχνική στις 18/11/16 θα κρατήσει περίπου 8 ώρες συν διαλείμματα

&

Της Χορτοφαγικής Ωμοφαγίας 19-20/11/2016 

Η μνήμη εκτός από τεχνική θέλει και καλή τροφή και η καλή τροφή θέλει και ένα καλό μυαλό!

Λίγα λόγια για το σεμινάριο της Αριστοτελικής Μνημοτεχνικής

Εισηγητής:
ΝΙΚΟΛΑΟΣ KAΠΛΑΤΖΗΣ
Χρυσός Πρωταθλητής Μνημοτεχνικής Ελλάδος.
Πρώτη θέση Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Μνημονικής Ελλάδος
Πρώτο Πανελλήνιο ρεκόρ απομνημόνευσης, ταχύτητας και χρόνου

Δημιουργός, πρωτοπόρος και εμπνευστής της μοναδικής Ελληνικής Μεθόδου:
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΠΛΑΤΖΗ®

Σε ποιους απευθύνεται:
Η Τέχνη της Μνήμης, απευθύνεται τόσο στον καθημερινό άνθρωπο, που ενδιαφέρεται να βελτιώσει την προσωπική και επαγγελματική του ζωή, σε οποιοδήποτε τομέα, όσο και στον εξειδικευμένο επαγγελματία ή μαθητή/φοιτητή, που αναζητά εύκολους, γρήγορους και αποτελεσματικούς τρόπους απομνημόνευσης και αποκωδικοποίησης των πληροφοριών της ειδικότητάς του.
Σκοπός:
Να καταστήσει τους συμμετέχοντες ικανούς να χρησιμοποιούν έναν απλό, άμεσο, αποτελεσματικό, πρακτικό και συστηματοποιημένο τρόπο, με μετρήσιμα αποτελέσματα, ώστε να μπορούν να απομνημονεύουν και να θυμούνται εύκολα και γρήγορα:
Οποιονδήποτε όγκο πληροφοριών τους ενδιαφέρει, οποιασδήποτε ειδικότητας
 Επαγγελματική ορολογία και καταλόγους με προϊόντα και υπηρεσίες
 Σχολική και Φοιτητική ύλη
 Τηλέφωνα, Αριθμούς
 Ονόματα, Διευθύνσεις

Λίστες με πληροφορίες και ό,τι άλλο θέλεις ….

Περιγραφή:
Η «Μέθοδος» αυτή στηρίζεται στην πολυδιάστατη μορφή σκέψης, στην δημιουργική και πλάγια σκέψη και στην λειτουργία της αποκλίνουσας μάθησης, με κύρια χαρακτηριστικά της, την εμπνευσμένη διαδικασία εκπαίδευσης και την δημιουργία εναλλακτικών, πρωτότυπων και καινοτόμων ιδεών.
Μέχρι πρότινος, οι δυνατότητες αυτές ήταν χαρακτηριστικά «ταλέντων» και γενικά προικισμένων ατόμων.
Οι έρευνες όμως των τελευταίων χρόνων εστιάζουν την προσοχή τους σε συγκεκριμένους τρόπους, ώστε κάθε άτομο να αναπτύξει αυτή την δημιουργικότητα που διαθέτει, η οποία και θα αποτελέσει ένα πανίσχυρο φυσικό μεθοδολογικό εργαλείο, που θα τον βοηθήσει να βελτιώσει την απομνημόνευσή του.
Η δημιουργικότητα λοιπόν είναι προϊόν ειδικής εκπαίδευσης
μέσα από συγκεκριμένους τρόπους, που βοηθούν κάθε εκπαιδευόμενο να ξεδιπλώσει την έμπνευσή του, απλά και σταθερά.
Η ικανότητα του συσχετισμού των ιδεών στην απομνημόνευση και στη επίλυση προβλημάτων είναι κάτι που έχει τις αναγωγές της στον Αριστοτέλη και αφορά τον τρόπο που χρησιμοποιούμε δημιουργικά το μυαλό και τις σκέψεις μας.
Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης στην Μνημοτεχνική, βελτιώνεται κατά πολύ η αποκλίνουσα – δημιουργική σκέψη και η εμπνευσμένη ευρηματικότητα των εκπαιδευομένων.
Η διαδικασία εκπαίδευσης στην ΜΜΝΚ, προκαλεί «ευκαμψία» της σκέψης και την διευρύνει, ώστε σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα πρωτότυπα και πρωτοποριακά στοιχεία να συντελούν στην αποτελεσματική επίτευξη πολλαπλασίων ποσοστών αύξησης της απομνημόνευσης, από τις πρώτες, κιόλας, ώρες εκπαίδευσης.
Μέσα σε λίγη ώρα εκπαίδευσης το άτομο ενθαρρύνεται από την επιταχυνόμενη απόδοσή του, με αποτέλεσμα να εξυψώνεται το ηθικό και η ψυχολογία του και παρατηρείται αύξηση της

αυτοπεποίθησής του. Έτσι, ο εκπαιδευόμενος νοιώθει πιο χαρούμενος και ικανός τόσο στην προσωπική, όσο και στην, επαγγελματική, αλλά και κοινωνική ζωή του.
Η αποκλίνουσα σκέψη είναι ένας τρόπος που ακολουθεί ασυνήθιστες, κατά τα καθημερινά δεδομένα, διαδικασίες, αλλά ταυτόχρονα με απόλυτη ελευθερία και σεβασμό με αποτελέσματα άμεσα, δημιουργικά και εκπληκτικά .
Ο τρόπος της εικονογραφημένης μάθησης και του μύθου, είναι ένα άλλο από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της «Μνημοτεχνικής Μεθόδου Νικολάου Καπλατζή»(ΜΜΝΚ) που βοηθούν τον συμμετέχοντα να καλλιεργήσει την αποκλίνουσα σκέψη του και την ποιότητα των ιδεών του.
Η δραματοποίηση, η μιμική και παίξιμο ρόλων, είναι άλλα στοιχεία που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση Μνημοτεχνικής αλλά και ο διαθεματικός τρόπος προσέγγισης των πληροφοριών, που έχουν ως αποτέλεσμα για τον εκπαιδευόμενο :
• Να «Μαθαίνει πως να Μαθαίνει»
• Να πολλαπλασιάζει την δυνατότητα απομνημόνευσής του
• Να μαθαίνει να χρησιμοποιεί με πολυδιάστατο τρόπο την σκέψη του, χωρίς περιορισμούς
• Να διευρύνει το πεδίο σκέψης του
• Να χρησιμοποιεί, εκούσια, μεγαλύτερο μέρος των δυνατοτήτων του μυαλού του και με διαφορετικό τρόπο
• Να βρίσκει πρωτότυπες ιδέες, όπου κι αν ασχολείται
• Να συνδυάζει τις γνώσεις και πληροφορίες αποτελεσματικά
• Να διαχειρίζεται καταστάσεις πολύπλευρα και έξυπνα
• Να γεννάει ιδέες από το πουθενά
• Να εξοικονομεί χρόνο και κόπο στην απομνημόνευση πληροφοριών
• Να μαθαίνει με φυσικό τρόπο, μεθοδολογικά, οργανωμένα και με Στρατηγική
• Να βρίσκει εναλλακτικές λύσεις σε γενικά, αλλά και ειδικά θέματα
• Να τροποποιεί τα δεδομένα και να τα προσαρμόζει στα δικά του ενδιαφέροντα
• Να συνδέει και να εξετάζει νέες σχέσεις, έννοιες και πληροφορίες με ευχάριστο και μοναδικό τρόπο
• Να αυξάνεται ολοένα η παρατηρητικότητά του, όσο εξασκείται στην ΜΜΚΝ
• Να ενισχύεται συνεχώς η κριτική του σκέψη
Η καλλιέργεια της πλάγιας σκέψης στην εκπαίδευση της ΜΜΝΚ, ανοίγει συνεχώς καινούριους ορίζοντες και συντελεί στην βελτίωση της ποιότητας ζωής καθενός που την χρησιμοποιεί.
Στάδια Εκπαίδευσης στην ΜΜΝΚ
• Η οργάνωση, ταξινόμηση και μεθοδολογία της σκέψης
• Ο τρόπος επεξεργασίας της πληροφορίας
• Ο τρόπος αποθήκευσης
• Η ανάκληση, οποιαδήποτε ώρα και στιγμή
όπως διδάσκονται στην «Μέθοδο», καταστούν κάθε εκπαιδευόμενο ικανό να χρησιμοποιεί, ανά πάσα ώρα και στιγμή, τον τρόπο της «Μεθόδου» ώστε :
• Να μπορεί να ανακαλεί, εύκολα και γρήγορα, τις πληροφορίες που επιθυμεί
• Να μπορεί να απομνημονεύει ταχύτατα, τηλέφωνα και αριθμούς
• Να μπορεί να θυμάται εύκολα ονόματα, διευθύνσεις, λίστες με πληροφορίες
• Να μπορεί να μαθαίνει αποτελεσματικά, κάθε τι που μελετά

ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ, ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ, ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΕΑΝ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ 100%, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΣΟΥ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Κόστος: 90ε το άτομο

στην τιμή περιλαμβάνεται: Το σεμινάριο,Πιστοποιητικό παρακολούθησης, σνακ, χυμοί

Πληροφορίες Συμμετοχής και για τα δυο σεμινάρια

Φλώρα Παπαδοπούλου rawflora@gmail.com

Δεν είναι απαραίτητο να παρακολουθήσει κάποιος και τα δυο σεμινάρια αν δεν τον ενδιαφέρουν.

Λίγα λόγια για το σεμινάριο της Χορτοφαγικής Ωμοφαγίας

Το σεμινάριο είναι βιωματικό

Έχει θεωρία και πράξη.

Απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν αλλαγή διατροφής ή θέλουν να μάθουν τεχνικές και μυστικά ώστε να βελτιώσουν την τωρινή διατροφή τους.

Το κόστος του σεμιναρίου της Χορτοφαγικής ωμοφαγίας είναι 180ε και περιλαμβάνει:

  • Το σεμινάριο
  • Τη διαμονή σε ξενοδοχείο σε ωραία τοποθεσία 20 μέτρα από τη θάλασσα
  • 3 γεύματα ωμοφαγικά την ημέρα συν γλυκό
  • Έντυπο με τις σημειώσεις του σεμιναρίου

Το σεμινάριο θα ξεκινήσει στις 10 το πρωί του Σαββάτου 19/11/16 και θα τελειώσει μετά το γεύμα της Κυριακής 20/11/16

Για εγγραφές στείλτε μήνυμα στο rawflora@gmail.com

 

Advertisements